- UAB „Rotas“, Kalvarijų g. 8-10A, Vilnius
- Bibliotekoms
- Knygos lietuvių kalba
- Gyvenk Sveikai
- Kulinarija
- Istorija
- Etnografija/Kalbotyra
- Grožinė literatūra
- Vadyba. Ekonomika. Teisė
- Psichologija
- Literatūra vaikams ir jaunimui
- Kita literatūra
- Filosofija. Religija
- Albumai. Menas
- Mokomoji literatūra
- Knygos užsienio kalba
- Užsakomoji grožinė literatūra
- Užsakomoji akademinė literatūra
- Biografijos ir memuarai
- Menas, architektūra, fotografija
- Verslas, finansai ir teisė
- Kinas, teatras, muzika
- Maistas ir gėrimai
- Sveikata
- Istorija
- Geografija
- Politika, filosofija
- Mokomoji literatūra
- Vadovėliai
- Pratybos
- Mokytojo knygos
- Gramatikos
- Žodynai
- Skaitiniai
- Testai
- Garso įrašai
- Vaizdo įrašai
- Plakatai
- Kompiuteriniai įrašai
- Paveikslėliai - kortelės
- Metodologija
- Kopijuojama medžiaga
- TOEFL
- Žaidimai
- Žodynėliai
- Interaktyvi medžiaga
- Savarankiškas kalbų mokymasis
- Profesinė literatūra
- Dalykinė literatūra
- Verslo literatūra
- Knygų turgus
- Gimtasis žodis
- Sveika gyvensena
- Knygų mugė
- Specialus pasiūlymas
- Knygos po 1€
- Užsakomoji akademinė literatūra
Mūsų parduotuvė
Kalvarijų g. 8-10A, LT-09309, Vilnius
Tel.: 8 5 261 5100
Fax.: 8 5 261 5100
El. paštas: info@rotas.lt
The Best Service is No Service: / Bill Price, David Jaffe
€ 22,88
The Best Service is No Service: How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs/ In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong—eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to “no service”:
The Best Service is No Service: How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs/ In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong—eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to “no service”:
http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0470189088.html
Panašios prekės
Prekė patalpinta į krepšelį sėkmingai
- Knygos lietuvių kalba