- UAB „Rotas“, Kalvarijų g. 8-10A, Vilnius
- Bibliotekoms
- Knygos lietuvių kalba
- Gyvenk Sveikai
- Kulinarija
- Istorija
- Etnografija/Kalbotyra
- Grožinė literatūra
- Vadyba. Ekonomika. Teisė
- Psichologija
- Literatūra vaikams ir jaunimui
- Kita literatūra
- Filosofija. Religija
- Albumai. Menas
- Mokomoji literatūra
- Knygos užsienio kalba
- Užsakomoji grožinė literatūra
- Užsakomoji akademinė literatūra
- Biografijos ir memuarai
- Menas, architektūra, fotografija
- Verslas, finansai ir teisė
- Kinas, teatras, muzika
- Maistas ir gėrimai
- Sveikata
- Istorija
- Geografija
- Politika, filosofija
- Mokomoji literatūra
- Vadovėliai
- Pratybos
- Mokytojo knygos
- Gramatikos
- Žodynai
- Skaitiniai
- Testai
- Garso įrašai
- Vaizdo įrašai
- Plakatai
- Kompiuteriniai įrašai
- Paveikslėliai - kortelės
- Metodologija
- Kopijuojama medžiaga
- TOEFL
- Žaidimai
- Žodynėliai
- Interaktyvi medžiaga
- Savarankiškas kalbų mokymasis
- Profesinė literatūra
- Dalykinė literatūra
- Verslo literatūra
- Knygų turgus
- Gimtasis žodis
- Sveika gyvensena
- Knygų mugė
- Specialus pasiūlymas
- Knygos po 1€
- Užsakomoji akademinė literatūra
Mūsų parduotuvė
Kalvarijų g. 8-10A, LT-09309, Vilnius
Tel.: 8 5 261 5100
Fax.: 8 5 261 5100
El. paštas: info@rotas.lt
Purple Cow / Seth Godin
€ 13,61
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, leaving behind former tried-and-true brands to gasp their last? The old checklist of P's used by marketers - Pricing, Promotion, Publicity - aren't working anymore. The golden age of advertising is over. It's time to add a new P - the Purple Cow. Purple Cow describes something phenomenal, something counterintuitive and exciting and flat-out unbelievable.
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, leaving behind former tried-and-true brands to gasp their last? The old checklist of P's used by marketers - Pricing, Promotion, Publicity - aren't working anymore. The golden age of advertising is over. It's time to add a new P - the Purple Cow. Purple Cow describes something phenomenal, something counterintuitive and exciting and flat-out unbelievable.
Panašios prekės
Prekė patalpinta į krepšelį sėkmingai
- Knygos lietuvių kalba