- UAB „Rotas“, Kalvarijų g. 8-10A, Vilnius
Kategorijos
Paskyra
0
Kategorijos
- Bibliotekoms
- Knygos lietuvių kalba
- Gyvenk Sveikai
- Kulinarija
- Istorija
- Etnografija/Kalbotyra
- Grožinė literatūra
- Vadyba. Ekonomika. Teisė
- Psichologija
- Literatūra vaikams ir jaunimui
- Kita literatūra
- Filosofija. Religija
- Albumai. Menas
- Mokomoji literatūra
- Knygos užsienio kalba
- Užsakomoji grožinė literatūra
- Užsakomoji akademinė literatūra
- Biografijos ir memuarai
- Menas, architektūra, fotografija
- Verslas, finansai ir teisė
- Kinas, teatras, muzika
- Maistas ir gėrimai
- Sveikata
- Istorija
- Geografija
- Politika, filosofija
- Mokomoji literatūra
- Vadovėliai
- Pratybos
- Mokytojo knygos
- Gramatikos
- Žodynai
- Skaitiniai
- Testai
- Garso įrašai
- Vaizdo įrašai
- Plakatai
- Kompiuteriniai įrašai
- Paveikslėliai - kortelės
- Metodologija
- Kopijuojama medžiaga
- TOEFL
- Žaidimai
- Žodynėliai
- Interaktyvi medžiaga
- Savarankiškas kalbų mokymasis
- Profesinė literatūra
- Dalykinė literatūra
- Verslo literatūra
- Knygų turgus
- Gimtasis žodis
- Sveika gyvensena
- Knygų mugė
- Specialus pasiūlymas
- Knygos po 1€
- Užsakomoji akademinė literatūra
Mūsų parduotuvė
Kalvarijų g. 8-10A, LT-09309, Vilnius
Tel.: 8 5 261 5100
Fax.: 8 5 261 5100
El. paštas: info@rotas.lt
Communicative Syllabus Design / John Munby
€ 35,30
Communicative Syllabus Design provides a model for specifying the syllabus content relevant to the needs of different types or groups of foreign-language learner. Clear examples are given at every stage of the explanation with two detailed studies of how the model works in practice. It should be invaluable to anyone writing ESP courses. Teachers who are involved in planning general courses should also find it relevant and informative since the criteria for analysing communicative needs can easily be adapted for their purposes.Communicative Syllabus Design provides a model for specifying the syllabus content relevant to the needs of different types or groups of foreign-language learner. Clear examples are given at every stage of the explanation with two detailed studies of how the model works in practice. It should be invaluable to anyone writing ESP courses. Teachers who are involved in planning general courses should also find it relevant and informative since the criteria for analysing communicative needs can easily be adapted for their purposes.
http://www.cambridge.org/catalogue/catalogue.asp?isbn=9780521282949
Panašios prekės
Prekė patalpinta į krepšelį sėkmingai
- Knygos lietuvių kalba