- UAB „Rotas“, Kalvarijų g. 8-10A, Vilnius
- Bibliotekoms
- Knygos lietuvių kalba
- Gyvenk Sveikai
- Kulinarija
- Istorija
- Etnografija/Kalbotyra
- Grožinė literatūra
- Vadyba. Ekonomika. Teisė
- Psichologija
- Literatūra vaikams ir jaunimui
- Kita literatūra
- Filosofija. Religija
- Albumai. Menas
- Mokomoji literatūra
- Knygos užsienio kalba
- Užsakomoji grožinė literatūra
- Užsakomoji akademinė literatūra
- Biografijos ir memuarai
- Menas, architektūra, fotografija
- Verslas, finansai ir teisė
- Kinas, teatras, muzika
- Maistas ir gėrimai
- Sveikata
- Istorija
- Geografija
- Politika, filosofija
- Mokomoji literatūra
- Vadovėliai
- Pratybos
- Mokytojo knygos
- Gramatikos
- Žodynai
- Skaitiniai
- Testai
- Garso įrašai
- Vaizdo įrašai
- Plakatai
- Kompiuteriniai įrašai
- Paveikslėliai - kortelės
- Metodologija
- Kopijuojama medžiaga
- TOEFL
- Žaidimai
- Žodynėliai
- Interaktyvi medžiaga
- Savarankiškas kalbų mokymasis
- Profesinė literatūra
- Dalykinė literatūra
- Verslo literatūra
- Knygų turgus
- Gimtasis žodis
- Sveika gyvensena
- Knygų mugė
- Specialus pasiūlymas
- Knygos po 1€
- Užsakomoji akademinė literatūra
Mūsų parduotuvė
Kalvarijų g. 8-10A, LT-09309, Vilnius
Tel.: 8 5 261 5100
Fax.: 8 5 261 5100
El. paštas: info@rotas.lt
Logos Redesigned / David E. Carter
€ 31,86
A company's logo is the most important component of its brand identity. So why would a company ever change its logo? Because things change -- the competition, the times, even the company itself. And the company whose logo does not reflect present realities is at a marketing disadvantage. In this comprehensively illustrated compendium, David E. Carter shows 200 corporate logo changes, and then discusses each. You'll see everything from minor "evolutionary" changes to complete "revolutionary" changes where the old logo has been discarded and a totally new one designed. Examples of the ultimate logo changes -- where a new corporate name has been adopted -- are also included in this book.
A company's logo is the most important component of its brand identity. So why would a company ever change its logo? Because things change -- the competition, the times, even the company itself. And the company whose logo does not reflect present realities is at a marketing disadvantage. In this comprehensively illustrated compendium, David E. Carter shows 200 corporate logo changes, and then discusses each. You'll see everything from minor "evolutionary" changes to complete "revolutionary" changes where the old logo has been discarded and a totally new one designed. Examples of the ultimate logo changes -- where a new corporate name has been adopted -- are also included in this book.
http://www.harpercollins.com/books/9780060748050/Logos_Redesigned/index.aspx
Panašios prekės
Kaina € 32,44Mini House / Alejandro Bahamon
Kaina € 15,93New Houses / Llorenc Bonet
Kaina € 45,76The Beat of Urban Art / Justin Bua
Kaina € 27,80White Rooms / Christian Campos, Eva Millet
Kaina € 31,57The Big Book of Business Cards / David E. Carter
Kaina € 41,50The Big Book of Layouts / David E. Carter
Kaina € 45,80The Big Book of Letterheads / David E. Carter
Kaina € 45,80Prekė patalpinta į krepšelį sėkmingai
- Knygos lietuvių kalba