- UAB „Rotas“, Kalvarijų g. 8-10A, Vilnius
- Bibliotekoms
- Knygos lietuvių kalba
- Gyvenk Sveikai
- Kulinarija
- Istorija
- Etnografija/Kalbotyra
- Grožinė literatūra
- Vadyba. Ekonomika. Teisė
- Psichologija
- Literatūra vaikams ir jaunimui
- Kita literatūra
- Filosofija. Religija
- Albumai. Menas
- Mokomoji literatūra
- Knygos užsienio kalba
- Užsakomoji grožinė literatūra
- Užsakomoji akademinė literatūra
- Biografijos ir memuarai
- Menas, architektūra, fotografija
- Verslas, finansai ir teisė
- Kinas, teatras, muzika
- Maistas ir gėrimai
- Sveikata
- Istorija
- Geografija
- Politika, filosofija
- Mokomoji literatūra
- Vadovėliai
- Pratybos
- Mokytojo knygos
- Gramatikos
- Žodynai
- Skaitiniai
- Testai
- Garso įrašai
- Vaizdo įrašai
- Plakatai
- Kompiuteriniai įrašai
- Paveikslėliai - kortelės
- Metodologija
- Kopijuojama medžiaga
- TOEFL
- Žaidimai
- Žodynėliai
- Interaktyvi medžiaga
- Savarankiškas kalbų mokymasis
- Profesinė literatūra
- Dalykinė literatūra
- Verslo literatūra
- Knygų turgus
- Gimtasis žodis
- Sveika gyvensena
- Knygų mugė
- Specialus pasiūlymas
- Knygos po 1€
- Užsakomoji akademinė literatūra
Mūsų parduotuvė
Kalvarijų g. 8-10A, LT-09309, Vilnius
Tel.: 8 5 261 5100
Fax.: 8 5 261 5100
El. paštas: info@rotas.lt
Global Marketing / S. Hollensen
€ 57,92
A Decision-Oriented Approach. 4th Edition. Description: Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. Extensive coverage of hot topics such as blue ocean strategy; celebrity branding; brand piracy; and viral marketing. * Brand new case studies focus on globally recognised brands and companies operating in a number of countries, including IKEA, Philips, Nokia, Guinness and Cereal Partners Worldwide. * All new video cases accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen, featuring such firms as Nike, Starbucks, BMW, Ford and McDonalds.
A Decision-Oriented Approach. 4th Edition. Description: Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. Extensive coverage of hot topics such as blue ocean strategy; celebrity branding; brand piracy; and viral marketing. * Brand new case studies focus on globally recognised brands and companies operating in a number of countries, including IKEA, Philips, Nokia, Guinness and Cereal Partners Worldwide. * All new video cases accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen, featuring such firms as Nike, Starbucks, BMW, Ford and McDonalds.
Panašios prekės
Kaina € 22,01Good Ideas: Small Spaces / C. Paredes Benitez
Kaina € 17,09Good Ideas: Pools / C. Montes, F. Tagavi
Kaina € 17,09Icons - Web Design: Portfolios / J. Wiedemann
Kaina € 8,11Icons - Web Design: Flash Sites / J. Wiedemann
Kaina € 8,11Icons - Web Design: Studios / J. Wiedemann
Kaina € 8,11Prekė patalpinta į krepšelį sėkmingai
- Knygos lietuvių kalba